top of page
FAQ
-
?כמה זמן לוקח המשלוחזמן המשלוח תלוי בשיטת המשלוח שבחרת ובאזור המשלוח. בדרך כלל, משלוח רגיל לוקח עד 15 ימי עסקים לרוב לקח הרבה פחות.
-
?מהן עלויות המשלוחעלויות המשלוח משתנות בהתאם לסוג המשלוח. - משלוח עד בית 35 שח - משלוח לנקודת איסוף 18 שח - איסוף עצמי ממושב חצב ללא עלות בתיאום מראש. אנו מציעים משלוח חינם עד הבית בהזמנות מעל סכום 500 שח .
-
?איך אני יכולה לעקוב אחר ההזמנה שליכשהמשלוח מוזן במערכת חברת המשלוחים, תקבלי בהודעות SMS את פרטי המעקב כדי שתוכלי לעקוב אחרי המשלוח בקלות.
-
?מה קורה אם הבגד ים לא מתאים ליאנו מציעים מדיניות החזרה והחלפה נוחה: ניתן להחזיר או להחליף את המוצר תוך 14 ימים מיום קבלתו, בתנאי שהוא במצב חדש, ללא שימוש ובתוויות המקוריות. למידע נוסף, אנא עייני במדיניות ההחזרות המלאה שלנו.
-
?האם בגדי הים שלכם תומכים בחזה גדוליש לנו מגוון רחב של בגדי ים מבד עבה ואיכותי, עם כתפיות מתכווננות המעניקות תמיכה מקסימלית ומתאימות למגוון רחב של מידות.
-
?האם בגדי הים כוללים קאפיםבגדי הים שלנו מגיעים ללא קאפים לעיצוב טבעי, נעים ומדויק לגוף. אם את מעוניינת בתוספת של קאפים פנימיים לתמיכה ועיצוב ניתן להוסיף אותם להזמנה בתוספת תשלום קטנה. להוספת קאפים להזמנה לחצי כאן
-
?האם יש אחריות על בגדי הים שאתם מוכריםאנו עומדים מאחורי איכות המוצרים שלנו. אם קיבלת מוצר עם פגם ייצור, אנא צרי איתנו קשר תוך 2 ימים מרגע קבלתו עם פרטים ותמונות של הפגם. לאחר בדיקה, נשמח להציע לך תיקון, החלפה או החזר כספי, בהתאם למדיניות האחריות שלנו.
-
?מה האחריות לא מכסההאחריות שלנו מכסה פגמים בייצור בלבד. היא אינה מכסה נזק שנגרם כתוצאה מבלאי טבעי, שימוש לא נכון, טיפול לא הולם (שלא בהתאם להוראות הטיפול), חשיפה ממושכת לכימיקלים (כגון כלור מרוכז), או נזק מקרי.
bottom of page